Z důvodu dlouhodobé nemoci je provoz e-shopu dočasně pozastaven! Děkujeme za pochopení.
Košík
0 Kč
Nákupní košík
Nákupní košík je prázdný
Časté dotazy zákazníků

Mohu si nabízené díly vyzvednout osobně?

Objednávky s osobním odběrem je možné vyzvednout po předchozí telefonické domluvě na tel.: +420 799 519 077. Vyčkejte prosím, až vás budeme informovat, že je zboží připravené k odběru. Vrácení zboží je možné pouze prostřednictvím přepravce.

Jak dlouho trvá doprava dílů?

Doporučujeme platbu kartou. Pokud platbu provedete "bankovním převodem", trvá podle zkušeností 1-3 pracovní dny, než je platba zaúčtována na náš bankovní účet. Ani převod iniciovaný prostřednictvím internetového bankovnictví není vždy 100% zaúčtován u příjemce v ten samý den. Mějte prosím na paměti, že převody ze zahraničí vyžadují další 1-2 pracovní dny. Zaslání dílů předem oproti dokladu o zaplacení není možné. Díly jsou z větší části na skladech u našich dodavatelů, a po objednání se přepravují k nám, což trvá cca 2 pracovní dny. Díly nelze odebrat bez vytvoření objednávky.

Co mám uvést na bankovním převodu?

K převodu vždy uveďte číslo objednávky a své příjmení, abychom mohli platbu jednoznačně přiřadit. Platby s obecným popisem, jako je "olejový filtr", nemůžeme jednoznačně přiřadit. To značně zdržuje další zpracování a odeslání vaší objednávky!

Mohu způsob platby později změnit?

Ano, není to žádný problém. Pokud byste například místo bankovního převodu chtěli platit na dobírku, kontaktujte nás prosím e-mailem na adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. a sdělte nám preferovaný způsob platby. Rádi jej pak změníme a v případě potřeby zahájíme další kroky.

Zadal/a jsem nesprávnou dodací nebo fakturační adresu. Co teď?

Po zaplacení položky a zahájení procesu odeslání již nelze tyto údaje opravit. Před dokončením objednávky a před zaplacením proto zkontrolujte dodací a fakturační adresu uloženou ve svém zákaznickém účtu. Pro následné změny faktury po jejím vytvoření se prosím obraťte na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Je na díly poskytována záruka?

Ano, na všechny námi nabízené nové díly ručíme v rámci zákonných ustanovení po dobu 2 let. V případě jakýchkoli problémů nebo záručních nároků nás neprodleně kontaktujte - každý případ podrobně prověříme a poskytneme vám rychlé a nekomplikované řešení.

Musím vadné zboží vrátit na vlastní náklady?

Ne. Každou reklamaci podrobně prověříme a v případě oprávněné reklamace vám samozřejmě poskytneme štítek pro vrácení zboží takže vrácení je pro vás zdarma. V této věci se prosím obraťte na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Díl nesmí být namontovaný na vozidle nebo jinak znehodnocený. Díl musí být vrácen v původní originální krabici, která nesmí být polepena nebo poničena. Prosíme, krabici pak ještě obalte do fólie. Děkujeme.

Jak rychle dostanu své peníze zpět?

V případě oprávněné reklamace vám vrátíme kupní cenu ihned po obdržení a kontrole vráceného zboží. Použijeme stejný platební prostředek, který jste použili při objednávce. V případě nejasných okolností vás budeme neprodleně kontaktovat a společně s vámi koordinovat další postup.

Jak mohu uplatnit slevové kódy/kupóny?

Pokud jste od nás obdrželi slevový kód nebo kód voucheru, můžete kódy uplatnit při nákupu v košíku.

Jak vás mohu kontaktovat?

Nabízíme tři způsoby, jak nás můžete kontaktovat:

Pomocí kontaktního formuláře na webu, emailu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. a nebo po telefonu +420 799 519 077.

Kontakt

ABCD LIMITED s.r.o.


Nové sady 988/2
Brno 602 00
Česká republika
Tel.: +420 799 519 077
IČ: 06750303
DIČ: CZ06750303

Náhradní díly zasíláme přes

Doprava přes Zásilkovna   Doprava přes GLS