Mohu si nabízené díly vyzvednout osobně?
Objednávky s osobním odběrem je možné vyzvednout po předchozí telefonické domluvě na tel.: +420 799 519 077. Vyčkejte prosím, až vás budeme informovat, že je zboží připravené k odběru. Vrácení zboží je možné pouze prostřednictvím přepravce.
Jak dlouho trvá doprava dílů?
Doporučujeme platbu kartou. Pokud platbu provedete "bankovním převodem", trvá podle zkušeností 1-3 pracovní dny, než je platba zaúčtována na náš bankovní účet. Ani převod iniciovaný prostřednictvím internetového bankovnictví není vždy 100% zaúčtován u příjemce v ten samý den. Mějte prosím na paměti, že převody ze zahraničí vyžadují další 1-2 pracovní dny. Zaslání dílů předem oproti dokladu o zaplacení není možné. Díly jsou z větší části na skladech u našich dodavatelů, a po objednání se přepravují k nám, což trvá cca 2 pracovní dny. Díly nelze odebrat bez vytvoření objednávky.
Co mám uvést na bankovním převodu?
K převodu vždy uveďte číslo objednávky a své příjmení, abychom mohli platbu jednoznačně přiřadit. Platby s obecným popisem, jako je "olejový filtr", nemůžeme jednoznačně přiřadit. To značně zdržuje další zpracování a odeslání vaší objednávky!
Mohu způsob platby později změnit?
Ano, není to žádný problém. Pokud byste například místo bankovního převodu chtěli platit na dobírku, kontaktujte nás prosím e-mailem na adrese
Zadal/a jsem nesprávnou dodací nebo fakturační adresu. Co teď?
Po zaplacení položky a zahájení procesu odeslání již nelze tyto údaje opravit. Před dokončením objednávky a před zaplacením proto zkontrolujte dodací a fakturační adresu uloženou ve svém zákaznickém účtu. Pro následné změny faktury po jejím vytvoření se prosím obraťte na
Je na díly poskytována záruka?
Ano, na všechny námi nabízené nové díly ručíme v rámci zákonných ustanovení po dobu 2 let. V případě jakýchkoli problémů nebo záručních nároků nás neprodleně kontaktujte - každý případ podrobně prověříme a poskytneme vám rychlé a nekomplikované řešení.
Musím vadné zboží vrátit na vlastní náklady?
Ne. Každou reklamaci podrobně prověříme a v případě oprávněné reklamace vám samozřejmě poskytneme štítek pro vrácení zboží takže vrácení je pro vás zdarma. V této věci se prosím obraťte na
Jak rychle dostanu své peníze zpět?
V případě oprávněné reklamace vám vrátíme kupní cenu ihned po obdržení a kontrole vráceného zboží. Použijeme stejný platební prostředek, který jste použili při objednávce. V případě nejasných okolností vás budeme neprodleně kontaktovat a společně s vámi koordinovat další postup.
Jak mohu uplatnit slevové kódy/kupóny?
Pokud jste od nás obdrželi slevový kód nebo kód voucheru, můžete kódy uplatnit při nákupu v košíku.
Jak vás mohu kontaktovat?
Nabízíme tři způsoby, jak nás můžete kontaktovat:
Pomocí kontaktního formuláře na webu, emailu